خرید دستگاه حک فلز

خرید دستگاه حک فلز یکی از بهترین دستاوردهای بشر می‌باشد، که به خوبی هنر و صنعت را با هم تلفیق کرده است. انسان از سال‌های بسیار دور به دلایل مختلف بر روی سطوح فلزی و سنگی کنده کاری‌های متعدد را انجام داده و این روند ادامه پیدا کرد. تا امروز که با دستگاه حکاکی روی فلز براحتی قابل انجام می‌باشد، با توجه به سختی سطوح فلزی مختلف و نوع کنده‌کاری روی آنها، دستگاه‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند.

که هدف از طراحی آنها، بالا بردن کیفیت کار و سرعت بخشیدن به انجام خدمات حکاکی می‌باشد. حک گستر یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌هایی حکاکی فلزات در تهران است. که علاوه بر تولید و ساخت دستگاه حک، انواع خدمات حک بر روی سطوح فلزی مختلف را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. جهت خرید دستگاه حکاکی روی فلز بدون واسطه می‌توانید با تماس مستقیم با کارشناسان ما و اعلام نیاز و نوع مواد کاربردی دستگاه در ادامه به معرفی برخی از خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

روش های حک فلز

خرید دستگاه حک فلز- حکاکی روی فلزات فرایندی است، که با استفاده از ابزارهایی مختلفی بر روی سطح فلز صورت می‌گیرد. این فرایند برای نشان دادن طرح‌ها، نام‌ها، شناسه قطعات و لوگوها روی فلزات استفاده می‌شود. حکاکی فلزات می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه‌های کامپیوتری و لیزری انجام شود.
در حکاکی فلزات، انواع ابزارها و تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد طرح‌ها و الگوها استفاده می‌گردد. این شامل لیزرکاری و عمق دهی بر روی قطعات می‌شود. همچنین، ابزارهای پیچیده‌تری مانند دستگاه‌های CNC و لیزرهای فایبر هم برای حکاکی فلزات استفاده می‌شوند.

حکاکی روی فلزات علاوه بر ارزش زیبایی و دکوراتیو، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله موارد استفاده آن می‌توان به صنایع لوازم خانگی ، طلا و جواهرسازی، صنایع دفاعی و نظامی، خودروسازی، موتورسیکلت سازی و بقیه صنایع تولیدی فلزی اشاره کرد.
دستگاه حکاکی فلز که در آن از ابزار مختلف بر روی سطح فلز استفاده می‌شود تا الگوها، طرح‌ها یا متن‌ها را بر روی فلز بنویسد یا برجسته کند. که این ابزار حکاکی را بر روی سطح مورد نظر ضربه می‌زنند، تا خطوط یا عمقی بر روی سطح فلز ایجاد شود.

ابزارهای حکاکی که در دستگاه‌های cnc استفاده می‌شود، معمولاً از جنس تنگستن کارباید هستند. حکاکی فلز یکی از روش‌های قدیمی تزئین فلزات است و می‌تواند ظروف، جواهرات، سنگ قبرها، نقشه‌های مسیر و دیگر اشیاء را منقش کند.
همچنین، این روش در صنعت نقره‌کاری، جواهرسازی، تزئینات معماری و حتی در ساختن اشیاء هنری نیز استفاده می‌شود. انجام این کار در گذشته یک فرایند مهارتی و دقیق بوده، که نیاز به تمرین و تجربه داشته است. با استفاده از ابزارهای صحیح و تمرین کافی، طرح‌ها و الگوهای فراوانی را بر روی سطح فلز حک می‌کردند.
بعد از اختراع دستگاه حک فلزات برای ایجاد الگوها، طرح‌ها و متن‌ها بر روی سطح فلز از این سیستم‌ها استفاده می‌شود، این دستگاه‌ها معمولاً دارای سیستم‌های اتوماتیک و کنترل شده هستند.

که به وسیله آنها می‌توانید مشخصات مورد نیاز را به دقت بر روی فلز حک کنید، دستگاه‌های حک فلزات لیزری نیز معمولاً شامل سیستم‌های نوری و اپتیکی هستند. که به وسیله آنها می‌توانید الگوها و طرح‌ها را بر روی فلز ترسیم کنید.
این دستگاه‌ها قادر به خواندن الگوها و طرح‌ها از منابع دیجیتالی مانند کامپیوتر یا نرم‌افزارهای مربوطه هستند. این ابزارهای لیزری با تابش اشعه همراه با ایجاد حرارت بر روی فلز، الگوها را ایجاد کرده و به حک فلزات می‌پردازند.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

معرفی دستگاههای حک فلز

خرید دستگاه حک فلز – دستگاه حک فلز به مجموعه از قطعات و تجهیزاتی گفته می‌شود، که با نیروی محرکه به جز نیروی دست انسان فرآیند حکاکی و کنده‌کاری بر روی فلزات را انجام می‌دهد. در حالت کلی این مجموعه دستگاه‌ها شامل این تقسیم‌بندی می‌شود:

  • گروه‌های سوزنی ضربه‌ای
  • لیزری و CNC
  • رول مارکینگ

تقسیم‌بندی می‌شوند، که روال و مکانیسم به کار رفته در آنها کاملا با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اصلی‌ترین دلیل طراحی و تولید hdk دستگاه حکاکی با قابلیت‌های متعدد، صرفه جویی در زمان، انرژی، بالا بردن کیفیت کار، ایجاد نقش‌های متنوع با عمق‌های زیاد بر روی سطوح فلزی و غیرفلزی می‌باشد.

بیشتر بدانیم از : نصب راه اندازی و آموزش دستگاه حکاکی

دسته‌بندی انواع دستگاه حک روی فلزات بر اساس فاکتورهای مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان آنها را در دو گروه کلی ثابت و پرتابل تقسیم‌بندی کرد، که ویژگی‌های آنها کاملا مشخص است.
در نوع ثابت این تجهیزات، دستگاه در محل خاصی نصب شده و در نوع پرتابل می‌توان آنها را در محیط های مختلف جا به جا کرد و وزن سبکی داشته و با دست قابل حمل می‌باشند. دستگاه‌ حک فلز ثابت و پرتابل را می‌توان بر اساس نحوه عملکرد آنها نیز در گروه‌های متعددی قرار داد که در ادامه پرکاربردترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

دستگاه رول مارکینگ؛ دستگاه حک فلزات استوانه‌ای

خرید دستگاه حک فلز– دستگاه رول مارکینگ یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ حک روی فلز می‌باشد،که بیشتر در محیط‌های صنعتی کاربرد دارند. اساس کار این تجهیزات فشار و پرس طرح، لوگو و مارک مورد نظر بر روی سطوح استوانه‌ای و قوس‌دار می‌باشد.
از جمله کاربردهای این دستگاه می‌توان به حکاکی و پرس شماره و سریال قطعات در صنایع فلنچ‌سازی و اتصالات اشاره نمود. همان طور که اشاره شد، استفاده از این دستگاه در بخش‌های صنعتی خاصی کاربرد داشته و با توجه به هزینه‌بر بودن آن، برای حکاکی با تیراژ بالا استفاده می‌شود.
از مهم‌ترین ویژگی‌های رول مارکینگ یا دستگاه نورد غلطکی می‌توان به کیفیت بسیار بالا در حکاکی آن اشاره نمود، که با سرعت بسیار بالا طرح‌های مورد نظر را با عمق زیاد بر روی سطوح فلزی ایجاد می‌کند.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

حک فلزات با دستگاه CNC

خرید دستگاه حک فلز – از دیگر نمونه‌های کاربردی که برای حکاکی در محیط‌های صنعتی کاربرد دارد، دستگاه حک فلز CNC می‌باشد. CNC به گروهی از دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی گفته می‌شود، که قطعات مختلف را با برنامه‌های کامپیوتری تولید می‌کنند.
به عبارت دیگر، با تعریف برنامه حکاکی طرح مورد نظر به کامپیوتر تعبیه شده برای این دستگاه می‌توان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، حکاکی بسیار زیبا و دقیقی را ایجاد نمود. البته لازم به ذکر است، که دستگاه حکاکی فلز فرز یا CNC نسبتا گران می‌باشد، و استفاده از آن نیاز به تخصص دارد. برای خرید دستگاه حک CNC میتوانید بعد از دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ما اقدام به خرید آن به طور مستقیم از درب کارخانه نمایید.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

دستگاه سوزنی ضربه‌ای

خرید دستگاه حک فلز- یکی دیگر از گزینه‌های بسیار کاربردی در میان دستگاه‌های حک فلزات، دستگاه سوزنی ضربه ای می‌باشند. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، عملیات حکاکی با آن توسط سوزن‌های مقاوم و با ضربه‌های بسیار محکم انجام می‌شود. در میان انواع دستگاه حک فلزات، دستگاه‌های سوزنی ضربه‌ای ارزان‌ترین قیمت را داشته و فرآیند حکاکی با آن کمی سروصدا دارد.
این گروه از دستگاه حک روی فلز بیشتر برای محیط های صنعتی مناسب می‌باشد. که هدف حک کردن شماره و پلاک مشخصات محصول است، دستگاه‌های ضربه‌ای سوزنی در دو نوع ثابت و پرتابل تولید می‌شوند. و نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآوردن سوزن با انرژی الکترومغناطیسی و انرژی باد تامین می‌گردد. شما مشتریان عزیز جهت خرید دستگاه حک روی فلزات سوزنی ضربه‌ای می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. و به طور مستقیم و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را بعد از دریافت راهنمایی های لازم خریداری نمایید.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

دستگاه حک فلز لیزری

خرید دستگاه حک فلز – استفاده از اشعه برای برش دادن و یا حکاکی روی سطوح مختلف سنگی، چوبی و فلزی از دیگر دستاوردهای عالی بشر می‌باشد. که باعث شد تا بدون نیاز به نیروی دست انسان، در کمترین زمان طرح‌های با کیفیت حکاکی شوند.
دستگاه حکاکی لیزری نه تنها در صنعت به شدت کاربرد دارد، بلکه در ساخت وسایل تزئینی و حکاکی روی برنج و استیل نیز کاربرد زیادی دارد. این گروه از دستگاه‌ها کیفیت بسیار خوبی داشته و در دو نوع ثابت و پرتابل قابل تولید و استفاده هستند. شما عزیزان جهت خرید دستگاه حک فلز لیزری از این مجموعه می‌توانید با یک تماس و مشاوره با کارشناسان فنی ما اقدام به خرید مناسب‌ترین نوع مطابق با نیاز خود نمایید.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

شرکت حک فلز در تهران

خرید دستگاه حک فلز در بسیاری از صنایع نیاز به پرداخت هزینه زیاد داشته و علاوه براین، استفاده از آنها مهارت و تجربه کافی را می‌طلبد. به منظور رفع چنین محدودیت‌هایی برای کسب و کارهای مختلف، حک گستر؛  شرکت حکاکی روی فلز در تهران مجموعه‌ای از خدمات حک را در فعالیت‌های خود قرار داده است.
لذا می‌توان با پرداخت هزینه کمتر نسبت به خرید این دستگاه حک، سفارشات خود را برای این مجموعه ارسال و با بالاترین کیفیت آنها را دریافت کنید. به منظور ارسال ثبت سفارش و یا استعلام قیمت و سایر موارد، می‌توانید از راه‌های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.
همچنین لازم به ذکر است که، این مجموعه خدمات تعمیر و بهینه‌سازی دستگاه‌های حکاکی را توسط متخصصین حرفه‌ای و با تجربه نیز در مجموعه فعالیت‌های خود قرار داده و برای کلیه خدمات خود گارانتی ارائه می‌دهد.

 

خرید دستگاه حک فلز
خرید دستگاه حک فلز

 

خدمات حک فلز

خرید دستگاه حک فلز– مجموعه خدمات حکاکی روی فلزات که توسط مجموعه حک گستر و با بروزترین دستگاه‌های حک فلز تولید شده در این شرکت ارائه می‌گردد شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارائه انواع خدمات حکاکی با لیزر و تولید پلاک‌های فلزی
  • خدمات حک فلز لیزری بر روی تگ کابل
  • ارائه انواع خدمات حک لیزری و ضربه‌ای روی فلز با قیمت مناسب بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی تولید و فروش تگ کابل

سوالات متداول
حک فلز چیست؟
دستگاه حکاکی فلز اتیکی از بهترین دستاوردهای بشر می‌باشد، که به خوبی هنر و صنعت را با هم تلفیق کرده است. انسان از سال‌های بسیار دور به دلایل مختلف بر روی سطوح فلزی و سنگی کنده‌کاری‌های متعدد را انجام داده و این روند ادامه پیدا کرد. تا امروز که با دستگاه حکاکی روی فلز براحتی قابل انجام می‌باشد.
دستگاه حک فلز از کجا می‌توان تهیه کرد؟
حک گستر یکی از باسابقه ترین شرکت‌هایی حکاکی فلزات در تهران می‌باشد. که علاوه بر تولید و ساخت دستگاه‌های حکاکی روی فلز، انواع خدمات حک بر روی سطوح فلزی مختلف را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. شما عزیزان جهت خرید دستگاه حک می‌توانید با مشاوران ما در این شرکت تولید کننده انواع تجهیزات حکاکی تماس حاصل نموده، و بعد از دریافت راهنمایی بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب کرده و به طور مستقیم جهت خرید دستگاه حک فلز اقدام نمایید.
دستگاه حک فلز مجموعه حک گستر شامل چه خدماتی است؟

  • ارائه انواع خدمات حکاکی با لیزر و تولید پلاک‌های فلزی
  • خدمات حک فلزات لیزری بر روی تگ کابل
  • ارائه انواع خدمات حک لیزری و ضربه‌ای با قیمت مناسب بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی
  • تولید و فروش تگ کابل

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *