قیمت انواع دستگاه حکاکی
قیمت دستگاه حکاکی

قیمت انواع دستگاه حکاکی

قیمت دستگاه حکاکی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی می‌باشد، که قبل از خرید این تجهیزات باید مدنظر قرار داد. و دقت زیادی در دلیل گران یا ارزان بودن آنها داشت، شرکت پارسیان صنعت حک گستر؛ سازنده انواع دستگاه‌های حکاکی و ارائه دهنده خدمات حکاکی روی فلز می‌باشد. که در ادامه تمام آنچه که باید درباره قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات و سایر سطوح بدانید را ارائه می‌دهد. مجموعه اطلاعات ارائه شده، در ادامه متن شامل ویژگی‌ها و قیمت دستگاه حکاکی لیزری و سوزنی، قیمت دستگاه حکاکی CNC و غیره خوهد بود.

قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله:

  • برند
  • اندازه
  • قابلیت‌ها
  • کیفیت ساخت
  • فناوری استفاده شده
  • بازار مقصد

همچنین، قیمت‌ انواع دستگاه حکاکی نیز در طول زمان ممکن است تغییر کنند. با این حال، قیمت دستگاه‌ حکاکی لیزری روی فلزات، و در دستگاه‌های حکاکی مکانیکی یا CNC به دلیل نوسانات دلار متغیر است. بهتر است قبل از خرید، با تأمل در بازار و مشاوره با فروشندگان متخصص در این حوزه مانند شرکت حک گستر، قیمت‌ها را مقایسه کنید.

قیمت انواع دستگاه حکاکی
قیمت دستگاه حکاکی

قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات

مساله بسیار مهمی که در تولید و ساخت دستگاه حکاکی وجود دارد، قدرت و توانایی دستگاه در ایجاد نقش و خطوط بر روی سطوح با درجه سختی‌های متفاوت می‌باشد. با توجه به اینکه نیروی مورد نیاز برای حکاکی  روی چوب کمتر از حکاکی روی فلزات است، در نتیجه دستگاه و تجهیزات برای این دو سطح دارای قدرت و قابلیت‌های متفاوتی هستند. دستگاه حکاکی روی فلزات در حالت کلی باید چند ویژگی مهم داشته باشد، مانند قدرت بالا، مصرف انرژی پایین، قابلیت حمل و عدم لرزش دستگاه پس از نصب و در نهایت حکاکی با کیفیت بالا.

با توجه به اینکه ویژگی‌های موجود در این دستگاه‌ها تاثیر مستقیم بر قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات دارد، در نتیجه هر چه قدرت دستگاه بالاتر و انرژی مصرف آن پایین‌تر باشد. در نهایت قیمت آن بالاتر خواهد بود، نکته مهمی که در خرید دستگاه حکاکی روی فلزات باید به آن توجه داشت. ایجاد تناسب بین قابلیت‌های مورد نیاز از دستگاه با قیمت آنها می‌باشد، و نباید قیمت ارزان را بر کیفیت بالای خروجی دستگاه ترجیح داد. برای درک بهتر این مساله، ویژگی‌های چند مورد از بهترین دستگاه‌های حکاکی را در معرفی و قیمت آنها را بررسی می‌کنیم.

 

قیمت انواع دستگاه حکاکی
قیمت دستگاه حکاکی

 

قيمت دستگاه حكاكي روی فلز بر اساس نياز كارفرما و خواسته‌هاي آن از دستگاه مي‌تواند متفاوت باشد. دستگاه‌ها بر اساس مدل آن مي‌توانند وزن و سايزهاي حكاكي مختلف داشته باشند. اگر نياز مشتري به دستگاه حكاكي پرتابل (دستي) باشد، قاعدتا بايد وزن كمتر و به تبع آن حمل آسان‌تري داشته باشد.

ارتفاع قطعه‌اي كه قرار است، روي آن حكاكي انجام شود. نيز از عوامل مهم ديگر در تعيين حجم دستگاه خواهد بود، بنابراين قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز سنجي دقيق از مشتري متفاوت است. از مزاياي تيم حك گستر، توانايي ساخت دستگاه حكاكي بر اساس نياز شماست.

اگر قيمت دستگاه حكاكي روی فلزات براي شما مهم است، مي‌توانيد با مشاوران ما در گروه صنعتی حك گستر در ميان بگذاريد. تا با كيفيت‌ترين دستگاههای حكاكي لیزری، سوزنی، اسکرایب، cnc در انواع رومیزی و پرتابل را با مناسب‌ترين قيمت در اختيار شما قراردهند. اگر بخواهيد رنج حدودي قيمت دستگاه حكاكي روی فلز را بدانيد قيمت پايه آن از 68 ميليون تومان مي‌باشد.
كه اين قيمت روي دستگاه هاي خاص و آپشنال مي‌تواند به بالای 180 ميليون تومان نيز برسد.

فروش دستگاه حکاکی فلز با قیمت مناسب و بی واسطه

تیم متخصصین ما در گروه صنعتی حک گستر در تلاش هستند، تا انواع دستگاه حکاگی روی فلز را با بدون واسطه و به قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهند. جهت دریافت اطلاعات و سفارشات مطابق با نیاز خود میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا حضوری جهت کسب اطلاع و امکانات مورد نیاز خود بر روی دستگاه حکاکی با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *