=

 

 

فهرست مطالب

حکاکی لیزری

دستگاه حکاکی لیزری به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند انجام عملیات حکاکی بر روی فلز و چوب و سایر سطوح، دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین انواع این دستگاه‌ها می‌توان، به نوع لیزری آنها اشاره نمود. که با کمک لیزر بارکد، مشخصات فنی قطعات و غیره را بر روی سطوح مختلف از قبیل فلزات حک می‌کند.

وقتی شما می‌خواهید یک برچسب برای محصول را در یک زمان یا یک جدول پر از اجزای سازنده حکاکی با لیزر کنید، دستگاه حکاکی لیزری با تنظیم آسان و ویژگی‌های پردازش کار و قابلیت‌های مارک‌گذاری دقیق، می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای نیازهای مارک فلزی و پلاستیکی شما باشد.

گروه صنعتی پارسیان صنعت حک گستر یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ماشین‌آلات حکاکی در ایران است. که بر اساس نیاز شما عزیزان آماده ساخت و ارائه دستگاه‌های مختلف حک فلز بخصوص انواع دستگاه‌ حکاکی لیزری فایبر، پرتابل و غیره می‌باشد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

تاریخچه حک

هنر حکاکی از گذشته تا امروز از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای مشخص کردن، اطلاعات مهم بر روی سطوح می‌باشد. که انسان‌های اولیه بیشتر از کنده‌کاری روی سنگ برای رساندن، مفهوم و منظور خود استفاده می‌کردند. این هنر در ایرانیان باستان نیز جایگاه ویژه‌ای داشته و نمونه‌های بارز آن را می‌توان در مهرهای به جای مانده از هخامنشیان و سکه‌های دوره اشکانیان و ساسانیان مشاهده کرد.

دستگاه حکاکی در نمونه‌های ابتدایی و سنتی بیشتر شامل انواع مغار می‌باشد. که نیروی مورد نیاز برای کنده‌کاری با این تجهیزات توسط دست انسان تامین می‌گردد. به مرور جنبه صنعتی این هنر مورد توجه قرار گرفت، و نمونه‌هایی از دستگاه‌های مختلف در این زمینه طراحی و تولید گردید.

در حال حاضر می‌توان انواع دستگاه‌های حکاکی از قبیل دستگاه‌های حکاکی لیزری را مشاهده نمود. که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به نیروی دست، حکاکی را با تیراژ بالا بر روی سطوح مختلف از قبیل چوب، شیشه، سنگ، پلاستیک، پارچه و چرم و همچنین فلزات روکش دار اجرا نمود.

 

دستگاه حکاکی لیزری
دستگاه حکاکی لیزری

ماشین آلات حکاکی لیزری

دستگاه‌ حک لیزر فایبر ما می‌توانند انواع فلزات از جمله:

  • فولاد ضد زنگ
  • آلومینیوم
  • استیل ابزار
  • برنج
  • تیتانیوم

و موارد دیگر را حکاکی یا علامت‌گذاری کنید‌، ماشین آلات حکاکی لیزری ما به شما این امکان می‌دهد . تا در زمان‌های مختلف و انواع مختلف مارک لیزری مانند:

  1. بارکدها
  2. شماره های سریال
  3. متن و آرم های خود

را با یک دستگاه لیزر حکاکی کنید.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

مشخصات فنی دستگاه حکاکی لیزری

از بهترین نمونه‌های دستگاه‌های حکاکی می‌توان به نوع لیزری اشاره نمود. که منبع مورد نیاز برای تامین انرژی آنها و کنده‌کاری روی سطوح در این تجهیزات، پرتویی با لیزر طول موج نانومتر می‌باشد. از جمله مشخصات این دستگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه‌ حکاکی لیزری با توجه به نوع لیزر استفاده شده، در آنها و قابلیت در کنده‌کاری روی سطوح مختلف به گروه‌های لیزر فایبر اشاره نمود. که قادرند به طور همزمان چند قسمت را با هم علامت‌گذاری نمایند. در این دستگاه‌ها با قابلیت فیکسچر روتاری می‌توان، حکاکی را بر روی قطعات و تجهیزاتی که به صورت استوانه‌ای می‌باشند.

انجام داد که، با توجه به دقت و ظرافت بالا در کنده‌کاری در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد. همچنین لازم به ذکر است که، دستگاه‌های لیزر فایبر دارای گزینه منبع دوگانه لیزر می‌باشند. که باعث می‌شوند، تا بتوانید به طور همزمان برش اکرلیک و حکاکی را روی سطوح مختلف مانند چوب و لاستیک و سنگ انجام دهید.

از دیگر انواع دستگاه‌های لیزر می‌توان به لیزر بارکد اشاره نمود، که کنده‌کاری بارکد را روی قطعات کوچک و بزرگ با دقت بالا و ظرافت بسیار عالی انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها حکاکی‌هایی از قبیل  upc، data matrix و 2D  را می‌توانند ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه‌های حکاکی و خرید دستگاه حکاکی لیزری می‌توانید با گروه حک گستر تماس بگیرید. و مشاوره رایگان قبل از خرید هر یک از محصولات این مجموعه را از کارشناسان ما حاضر در این مجموعه صنعتی دریافت نمایید.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

با ماشین های حکاکی لیزری – بر روی چه قطعاتی میتوانید حکاکی کنید؟

حکاکی لیزری طیف گسترده‌ای از امکانات را فراهم می‌کند. تطبیق‌پذیری و قابلیت اطمینان دستگاه‌های لیزر از قابلیت حکاکی و سفارشی‌سازی محصولات ساخته شده با :

  • چوب
  • شیشه
  • سنگ
  • پلاستیک
  • پارچه و چرم
  • فلز روکش دار

و موارد دیگر بی‌نظیر است! سهولت استفاده، دقت بالا و سرعت سریع به هرکسی از سرگرمی تا کارآفرین توانایی تولید ایده و محصول خود را می‌دهد.

سیستم حکاکی لیزری بارکد

لیزر بارکدها، شماره‌های سریال و آرم‌های خود را با یک سیستم لیزر حکاکی کنید. سیستم‌های لیزر فایبر ما بطور مستقیم هر فلز برهنه یا روکش شده، از جمله فولاد ضد زنگ ، فولاد ابزار ، برنج ، تیتانیوم ، آلومینیوم و موارد دیگر را حکاکی یا علامت‌گذاری می‌کند .

دستگاه‌ حکاکی لیزری ما به شما این امکان را می‌دهد، که انواع مختلف مارک‌ها را حک کنید! شما می‌توانید یک قطعه را به طور همزمان یا یک میز پر از اجزا را حکاکی کنید، و فرآیند تنظیم آسان و قابلیت‌های دقیق مارک‌گذاری ، برای حکاکی بارکد سفارشی برای امکان‌پذیر است.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

دستگاه حک لیزر فایبر

دستگاه حک لیزر فایبر مسطح بزرگ که، برای حکاکی بارکد، متن و آرم روی فلزات و پلاستیک‌های مهندسی مناسب خواهد بود. که در مدل‌های مختلف موجود است و بالاترین سرعت حکاکی و کیفیت استاندارد صنعتی ما را نشان می‌دهد، و در انجام این امر کمک موثری برای شماست.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

انواع فلز سازگار با دستگاه حکاکی لیزر فایبر

  • فولاد ضد زنگ
  • آلومینیوم
  • تیتانیوم
  • برنج
  • مس
  • نقره اي
  • طلا
  • فلزات سخت شده
  • اهن
  • و خیلی بیشتر

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

ویژگیها و مزایای دستگاه مارک فلزی ( دستگاه حک لیزر فایبر)

لیزر فلز با دستگاه حک لیزر فایبر یک فرایند سریع و آسان است. با دقت بالای دستگاه حکاکی فلز لیزری ، می‌توان علائم دقیقی را بدون تمیز کردن و یا انجام فرآیند اضافی مورد نیاز تولید کرد.

چند قسمت را همزمان یکبار علامت گذاری کنید

برای ساده‌تر کردن روند برچسب زدن بارکد و حکاکی روی صدها قطعه در یک بازه زمانی کوتاه، یک اجزای تشکیل دهنده قطعات ایجاد کنید. که به راحتی می‌توانید قسمت اعظم قطعات خود را از طریق درب پنجره بالا یا درب دسترسی جلوی بار در دستگاه قرار دهید.

تنظیم موقعیت ابتدایی لیزر

موقعیت ابتدایی موقت را برای حکاکی یا علامت‌گذاری موارد منحصر به فرد تنظیم کنید. از گوشه بالا سمت چپ به عنوان موقعیت منزل خود استفاده نمایید. و یا به راحتی سر لیزر را به یک نقطه سفارشی روی میز حکاکی منتقل کنید، تا به سرعت قطعات یا اجزای منفرد را پردازش کنید.

فیکسچر روتاری

با استفاده از فیکسچر روتاری، می‌توانید بر روی قطعات و ابزارهای استوانه‌ای حکاکی کنید. روتاری برای تنظیم سریع و شکل‌های ساده استفاده می‌شود، و یک Rotary 3-Jaw Chuck برای برنامه‌های مارک‌گذاری دقیق و اچ کردن در دسترس است.

گزینه منبع دوگانه لیزر (CO2 و فایبر)

با استفاده از گزینه منبع دوتایی، توانایی حکاکی و یا برش اکریلیک، چوب، سنگ، لاستیک و موارد دیگر را به دستگاه لیزر فایبر خود اضافه کنید. ما به بالاترین تطبیق‌پذیری لیزر موجود، لیزر CO2 اضافه خواهیم کرد.

قطعات بزرگ و ابزارها را حک کنید

مشخصات دلخواه را حتی در قطعات بزرگ و ابزارهای خود با دستگاه لیزر ما حک کنید.

 

دستگاه حکاکی لیزری
دستگاه حکاکی لیزری

 

دلایل استفاده از دستگاه لیزر حکاکی

دلیل استفاده از دستگاه‌ لیزر حکاکی چیست؟

  • چرا باید دستگاه‌های نسل های قبل را کنار گذاشته و دستگاه‌های لیزر نسل جدید را جایگزین کنیم؟
  • آیا پرداخت هزینه بالای این ماشین‌ها مقرون به صرفه و اقتصادی زیرا قیمت بالا‌تری به نسبت سایر ماشین‌آلات حکاکی دارد؟

تمام این سوال‌ها را با هم در چند تیتر بررسی می‌کنیم.

دلیل خرید دستگاه حکاکی لیزری چیست؟

۱-کیفیت بالا

۲- سریع

۳-راحت

۴- کم هزینه

۵- با دوام‌ترین روش پیاده سازی برند بر روی محصولات مختلف روش لیزری آن می‌باشد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

مزایای برش لیزری با دستگاه حکاکی لیزری

سهولت در به‌ کارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبه‌های اضافی در قسمت‌های برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برش‌های مکانیکی و سنتی است. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

انواع لیزر های مورد استفاده در دستگاه حکاکی لیزری

دستگاه حکاکی لیزری – لیزر‌ها انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارند، اما در صنعت از دو نوع لیزرهای گازی و جامد استفاده می‌شود. لیزرهای پرکاربرد استفاده شده ،در دستگاه‌های برش لیزر صنعتی و در حکاکی لیزری عبارتند از:

لیزر CO2 که برای برش،حکاکی و تضعیف ماده مناسب است.

لیزرهای نئودیمیم(Nd) و لیزر‌های نئودیمیم-ایتریم-آلومینیوم-گارنت(Nd-YAG) می‌باشند.

این دو لیزر سبک و روشی یکسان دارند، و تفاوت آنها در کاربردشان می‌باشد. لیزر Nd برای تضعیف ماده و در مواقعی که قدرت زیاد و تکرارپذیری بالا مد‌نظر است، به کار می‌رود.

لیزر Nd-YAG برای تضعیف ماده و حکاکی روی قطعه و در مواقعی که قدرت بسیار زیاد مورد نیاز است، استفاده می‌شود.

هرسه نوع لیزر یاد شده را می‌توان برای جوشکاری نیز استفاده کرد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر

روش‌های مختلفی در برش با استفاده از لیزر وجود دارد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

۱) تبخیر ماده

۲) ذوب ماده به همراه دمیدن گاز پرفشار

۳) سوزاندن

۴) ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی

۵) برش سرد

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

برش تبخیری

در این روش حرارت پرتو متمرکز شده،‌دما‌ی نقطه اثر رابه دما‌ی نقطه‌ی جوش می‌رساند. و موجب تبخیر ماده و ایجاد حفره می‌گردد، این روش برای برش موادی استفاده می‌شود، که ذوب نمی‌شوند. مانند:چوب، کربن و پلاستیک‌های ترموست.(دستگاه حکاکی لیزری)

برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پرفشار:

در این روش ابتدا پرتو‌ی لیزر، ماده مورد نظر را در نقطه‌ی کاری به دمای نقطه‌ ذوب می‌رساند. بلافاصله با استفاده از جریان پر‌فشار یک گاز(معمولا هوا) به نقطه‌ی مورد نظر ضربه‌ای وارد شده، و باعث ریزش مواد ذوب شده از روی جسم مورد نظر می‌شود. در این روش نیازی به بالا بردن دما به اندازه‌ای بیشتر از نقطه‌ی ذوب ماده نیست، در نتیجه دستگاه قدرت مصرفی کمتری دارد. از این روش عموما برای برش فلزات استفاده می‌شود.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

برش با ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی

مواد ترد به شکستگی حرارتی حساس می‌باشند. از این ویژگی مواد ترد در روش یاد شده استفاده می‌شود. اشعه‌ی لیزر روی سطح ماده متمرکز شده و باعث ایجاد حرارت موضعی و انبساط حرارتی می‌شود. این عمل باعث ایجاد شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو می‌توان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر اتفاق بیفتد. این روش عموما برای برش لیزری شیشه‌ها و مواد شیشه مانند استفاده می‌گردد.

تلرانس و پرداخت سطح

برش‌های لیزری جدید دارای دقتی در حدود ۲۵ میکرومتر(۰.۰۱ میلی‌متر) هستند.

زبری استانداردسطح (Rz) با ضخامت ورق افزایش می‌یابد اما با قدرت لیزر و سرعت برش کاهش می‌یابد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

مصرف انرژی

مهمترین اشکال دستگاه برش لیزری مصرف زیاد برق آن‌ها است. بازدهی لیزر‌های صنعتی چیزی در حدود ۵ تا ۴۵ درصد است.

مقدار قدرت مورد نیاز برای برش لیزر در یک کار بخصوص به نوع ماده، ضخامت، روش مورد استفاده و نرخ برش مدنظر، بستگی دارد.

نرخ تولید و برش

دستگاه حکاکی لیزری حداکثر نرخ برش توسط عواملی چون قدرت لیزر، ضخامت ماده، نوع فرآیند مورد استفاده و خواص مواد محدود شده است. برای همه‌ی مقاصد و اهداف، یک لیزر می‌تواند تا ۳۰ برابر سریع‌تر از یک اره‌ی استاندارد باشد. دستگاه‌های برش CNC با هدایت کامپیوتری و توسط لیزری که از آنها متساطع می‌شود. عملیات مختلفی مانند: برش لیزری، حک لیزری و … را انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها مزایای زیادی دارند، مثلاً سرعت بسیار بالایی یکی از ویژگیهای آن است. و با توجه به هدایت شدن توسط کامپیوتر، خروجی‌های کاملاً یکسانی دارند.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

خرید دستگاه حکاکی لیزری

در انجام سفارشات اختصاصی در رابطه با دستگاه حکاکی لیزری اهمیت بسیار بالایی دارد به این خاطر که دستگاه با به روزترین سیستم‌ها برای عملیات لیزری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مقاله قصد داریم، توضیحاتی درباره خرید دستگاه حکاکی لیزری ، فلز ، شیشه ، چوب ، سنگ و دیگر قطعات مربوطه مانند برش لیزیری بدهیم.

در هنگام خرید دستگاه حکاکی لیزری باید به نکاتی قابل توجه توجه بفرمایید، که در این مقاله عنوان می‌کنیم.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

هنگام خرید دستگاه حکاکی لیزری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

از جمله دستگاه‌های بسیار مورد توجه در حکاکی ظریف و با دقت، دستگاه حکاکی لیزری هستند.

در هنگام خرید به ویژگی‌های دستگاه حک لیزری توجه بفرمایید از جمله:

  • برای خرید همیشه باید به نیازها و زمینه کاری خود توجه نموده، و با توجه به آن دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • از جمله مورد قابل توجه سایز میز کار است.
  • شما باید با توجه به متریالی که می‌خواهید، از آن استفاده کنید. و این که قرار است، برش و حکاکی روی چه سایزی از متریال انجام گیرد، سایز میز کار خود را انتخاب کنید.
  • اگر سایز متریالی که قرار است، روی آن طرحی حکاکی شود. بزرگ باشد، به همان نسبت باید میز دستگاه لیزر نیز بزرگ انتخاب شود. در غیر این صورت متریال روی دستگاه جای نمی‌گیرد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

قیمت انواع دستگاه حکاکی لیزری

قیمت دستگاه حکاکی لیزری یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی می‌باشد، که قبل از خرید این تجهیزات باید مد نظر قرار داد، و دقت زیادی در دلیل گران یا ارزان بودن آنها داشت. شرکت پارسیان صنعت حک گستر؛ سازنده انواع دستگاه حکاکی و ارائه خدمات حکاکی روی فلز می‌باشد. که در ادامه تمام آنچه که باید درباره قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات و چوب و سایر سطوح بدانید را ارائه می دهد. مجموعه اطلاعات ارائه شده، در ادامه متن شامل ویژگی ها و قیمت دستگاه حکاکی لیزری، سوزنی، CNC و غیره می‌باشد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات

مساله بسیار مهمی که در تولید و ساخت دستگاه حکاکی وجود دارد، قدرت و توانایی دستگاه در ایجاد برش و کنده‌کاری بر روی سطوح با درجه سختی‌های متفاوت می‌باشد. با توجه به اینکه نیروی مورد نیاز برای کنده‌کاری و حکاکی روی چوب کمتر از حکاکی روی فلزات می‌باشد، در نتیجه دستگاه و تجهیزات برای این دو سطح دارای قدرت و قابلیت‌های متفاوتی هستند. دستگاه حکاکی روی فلزات در حالت کلی باید چند ویژگی مهم داشته باشد، مانند قدرت بالا، مصرف انرژی پایین، قابلیت حمل و عدم لرزش دستگاه پس از نصب و در نهایت حکاکی با کیفیت بالا.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه حکاکی لیزری

با توجه به اینکه ویژگی‌های موجود در این دستگاه‌ها تاثیر مستقیم بر قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات دارد. در نتیجه هر چه قدرت دستگاه بالاتر و انرژی مصرف آن پایین‌تر باشد، در نهایت قیمت آن بالاتر خواهد بود. نکته مهمی که در خرید دستگاه حکاکی روی فلزات باید به آن توجه داشت، ایجاد تناسب بین قابلیت‌های مورد نیاز از دستگاه با قیمت آنها می‌باشد. و نباید قیمت ارزان را بر کیفیت بالا خروجی دستگاه ترجیح داد، برای درک بهتر این مساله، ویژگی‌های چند مورد از بهترین دستگاه‌های حکاکی را در معرفی و قیمت آنها را بررسی می‌کنیم.

نیاز کارفرما

قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز كارفرما و خواسته هاي آن از دستگاه مي‌تواند متفاوت باشد. دستگاه‌ها بر اساس مدل آن مي‌توانند وزن و سايزهاي حكاكي مختلف داشته باشند. اگر نياز مشتري به دستگاه حكاكي پرتابل (دستي) باشد، قاعدتا بايد وزن كمتر و به تبع آن حمل آسان‌تري داشته باشد.
ارتفاع قطعه‌اي كه قرار است، روي آن حكاكي انجام شود. نيز از عوامل مهم ديگر در تعيين حجم دستگاه می‌باشد. بنابراين قیمت دستگاه حكاكي لیزری بر اساس نياز سنجي دقيق از مشتري متفاوت است. از مزاياي تيم حك گستر توانايي ساخت دستگاه حكاكي بر اساس نياز شماست.

اگر قيمت دستگاه لیزر حكاكي براي شما مهم است، مي‌توانيد با مشاوران حك گستر در ميان بگذاريد. تا با كيفيت‌ترين دستگاه حكاكي را با مناسب‌ترين قيمت در اختيارشما قراردهند.

اگر بخواهيد رنج حدودي قيمت دستگاه حكاكي را بدانيد، قيمت پايه آن از ١٤ ميليون تومان مي‌باشد.
كه اين قيمت روي دستگاه‌هاي خاص و آپشنال مي‌تواند به ١٠٠ ميليون تومان نيز برسد.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

قیمت دستگاه برش لیزری

  • معلوم بودن قیمت دستگاه حکاکی لیزری برای مشتریان قابل توجه می‌باشد، که باید به آن توجه داشت.
  • مشخص کردن قیمت برای واردکننده و همچنین مشخص کردن، نوع پشتیبانی قرارداد خیلی مهم است.
  • توان دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. این توان قابل تغییر است که، برای کار روی متریال‌های متفاوت توان این لیزر متفاوت است.
  • دستگاه برش لیزر CO2 یک تیوب شیشه‌ای مانند لامپ لیزری مولد پرتو لیزر است. به وسیله آن می‌توان روی متریال‌های متفاوت حکاکی کرد.

از ویژگی‌های دیگر دستگاه برش لیزر میز ثابت و یا برقی بودن آن است.

که اگر این میز ثابت باشد، باید برای برش روی قسمت‌های مختلف متریال این چرخش به صورت دستی انجام گیرد. ولی اگر میز برقی باشد، دیگر به راحتی قابل چرخش برای حکاکی خواهد بود.

 

دستگاه حکاکی لیزری
حکاکی لیزری

4 نکته کاربردی در موقع خرید دستگاه حکاکی لیزری

1: نیاز سنجی خرید دستگاه لیزر حکاکی

ابتدا باید بدانید چه دستگاهی نیاز دارید، ابعاد توان و چه متریالی برش می‌دهید.

2: کیفیت دستگاه حکاکی لیزر

کیفیت ساخت دستگاه قطعات استفاده شده، تیوپ بردها و چیلر دستگاه همچنین نوع میزان ثابت یا آسانسوری بسیار مهم هستند.

3: کیفیت دستگاه حکاکی لیزری

فروشنده دستگاه کیست؟چه سابقه‌ای دارد؟سیستم کاری آنها چگونه است؟و دیگر سوالات مربوطه.

4: سرویس و خدمات و گارانتی

خدمات پس از فروش شرکت چگونه است؟چگونه نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند؟

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه‌های حکاکی می‌توانید با مشاوران پارسیان صنعت حک گستر تماس بگیرید.

سؤالات متداول ماشین‌الات حکاکی با لیزر

آیا می‌توانم علائم تجاری را حک کنیم؟

بله سیستم‌های ما یک منطقه کاری فوق‌العاده بزرگ را حکاکی می‌کند!

آیا حکاکی لوگوها با لیزر آسان است؟

شما می‌توانید در نرم افزارهای طراحی مانند کورل، آرم مورد نظر را ایجاد و از طریق نرم افزار دستگاه لیزر آنرا حکاکی کنید.

منبع لیزر چیست؟

منبع لیزر فیبر، پرتویی با لیزر با طول موج نانومتر ایجاد می‌کند – ایده آل برای اچ کردن فلز و مارک پلاستیک.

آیا می‌توانم مارک‌های با کیفیت بالا ایجاد کنم؟

با قابلیت حکاکی با لیزر تا 1200 dpi ، متون ، حتی در کمترین ابعاد قابل حکاکی هستند. و متن مشخص شده، با لیزر و ابزار اندازه گیری به اندازه 2pt هنوز خوانا است.

آیا انواع مختلف لیزر بارکد ETCH وجود خواهد داشت؟

شما می‌توانید، به راحتی حکاکی‌های 2D ، Data Matrix ، UPC ، کدهای خطی یا هر نوع بارکد دیگر را با یک حکاکی لیزری حکاکی کنید.

آیا لیزر بخش‌های چندگانه را در یک بار وارد می‌کند؟

بخشی را ایجاد کنید، که در آن بتوانید قطعات خود را قرار داده و صدها بارکد را به طور همزمان حک نمایید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.